Jan Aage Fjortoft دراکسلر در صورتی که پیشنهادی بالاتر از بند آزادسازیش داشته باشه میتونه ژانویه شالکه رو ترک کنه. بند آزادسازی 37.3 م پوند معادل 45 م یوروئه .باشگاه خریدار باید چقدر بیش از این بند پرداخت کنه؟ نمیدونم .دراکسلر میتونه بره؟ حدس من : بله . ==== صبح یه منبع دیگه گفته بود در صورتی که آرسنال بند ازادسازی + 3 م پوند پرداخت کنه میتونه دراکسلر رو بخره . یه منبع دیگه گفته آرسنال با دراکسلر برای تابستون آینده به توافق رسیده ولی شالکه با باشگاه های مختلف در حال گفتگوئه . ========== دیوید مویس هم دیروز بازی یوونتوس و کالیاری رو از نزدیک دیده . میگن برای دیدن بازی مارکیسیو رفته . ========= RMC رن با اوسر سر انتقال ژورژ انتپ به مبلغ 5.5 م یورو به توافق رسیده . گفته میشه انتپ تو لندنه و رن لازمه انتپ رو هم متقاعد کنه . ======= چهره ی دوستمون در صورتی که دراکسلر راهی یه تیم دیگه بشه . http://stream1.gifsoup.com/view2/1112154/sad-baby-o.gif -------------- تقریبا بیشتر روزنامه ها گفتن دراکسلر خیلیییی به ارسنال نزدیکه و ونگر هم اماده پیشنهاد برای گرفتن دراکسلر هست