
شایعات ارسنال+دراکسلر سوپرایز ونگر؟؟
۵۰۰ بازدیددوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - 0۹:۲۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
Jan Aage Fjortoft
دراکسلر در صورتی که پیشنهادی بالاتر از بند آزادسازیش داشته باشه میتونه ژانویه شالکه رو ترک کنه.
بند آزادسازی 37.3 م پوند معادل 45 م یوروئه .باشگاه خریدار باید چقدر بیش از این بند پرداخت کنه؟ نمیدونم .دراکسلر میتونه بره؟ حدس من : بله .
====
صبح یه منبع دیگه گفته بود در صورتی که آرسنال بند ازادسازی + 3 م پوند پرداخت کنه میتونه دراکسلر رو بخره .
یه منبع دیگه گفته آرسنال با دراکسلر برای تابستون آینده به توافق رسیده ولی شالکه با باشگاه های مختلف در حال گفتگوئه .
==========
دیوید مویس هم دیروز بازی یوونتوس و کالیاری رو از نزدیک دیده .
میگن برای دیدن بازی مارکیسیو رفته .
=========
RMC
رن با اوسر سر انتقال ژورژ انتپ به مبلغ 5.5 م یورو به توافق رسیده .
گفته میشه انتپ تو لندنه و رن لازمه انتپ رو هم متقاعد کنه .
=======
چهره ی دوستمون در صورتی که دراکسلر راهی یه تیم دیگه بشه .
http://stream1.gifsoup.com/view2/1112154/sad-baby-o.gif
--------------
تقریبا بیشتر روزنامه ها گفتن دراکسلر خیلیییی به ارسنال نزدیکه و ونگر هم اماده پیشنهاد برای گرفتن دراکسلر هست


