
به جای اینکه به گذشته فکر کنی و افسوس بخوری ، به اینده فکر کن و مایوس باش ؛ گفته ای از عمرا اگر بگم ... :))
۶۹۱ بازدیددوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 0۶:۲۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به جای اینکه به گذشته فکر کنی و افسوس بخوری ، به اینده فکر کن و مایوس باش ؛ گفته ای از عمرا اگر بگم ... :))


