توپ طلا دیگر بس است! فقط میلان
۳۸۸ بازدیددوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
امشب هر چی با این مراسم مسخره شاد شدیم و خندیدیم دیگه بسه! چند دقیقه دیگه بازی عشق اول و اخرم شروع میشه که یعنی میخوام بعد از چند سال بشینم یه بازیشو کامل نگاه کنم. ببینم سوسو و لاپادولا چیکار میکنن!


