اینکه توپ طلا به رونالدو رسید یه چیز از قبل مشخص شده بود..تابستون مشخص شد که میبره..هرچند که از نظرم بهترین نبود(خود رئالیا میتونن تفاوت رونالدوی الان با فصول گذشته رو درک کنن) اما با توجه به روال چند سال اخیر که غالبا موفقیت تیمی ملاک بود مشخص بود که توپ طلا مال رونالدوست.همونجور که فصل قبل با سه گانه ی مسی عملا توپ طلا تکلیفش مشخص بود قضیه توپ طلا قابل هضمه ولی فاز اونایی که میگن رونالدو یه تنه رئال و پرتغال رو قهرمان کرد درک نمیکنم :/ با رئال تو تو گروهی زیاد گل زد ولی تو مرحله حذفی افت کرده بود..نیمه نهایی یه بازی واسه مصدومیت نبود و بازی برگشتم کار خاصی نکرد..فینالم که گم بود تو بازی و بازیش انتقاد زیادی داشت..راجع به قهرمانی پرتغال هم که کلا حرف نزنیم بهتره توپ طلا با توجه به معیار تیمی باید به رونالدو میرسید که رسید و مبارک خودش و هواداراش..