
فقط پرسپولیسیا بیان
۶۲۳ بازدیدجمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
هیچی تیمی بی عیب نیست
البته ممکن این عیب توی بازی بزرگ خودش نشون بده سرمربی مجاب کنه نظرش عوض کنه حتی مورینیو هم ممکن اشتباه کنه هیچی استثنایی وجود نداره
پشت برانکو بواسطه یک باخت خالی نکنید
ما با یک برد پرسپولیسی نشدیم که با یک باختش دست از حمایتش بکشیم
پس لطفا حامی باشید تا کارشناس چون ما صدریم
برانکو خودش بهتر میفهمه نیم فصل هم دنبال خریدایی که بنجل ها رو رد کنه وتیم برای اسیا تقویت کنه
دوستون دارم بهترین ها رو برای خودتون و تیمم ارزو میکنم❤❤
شب یلداتونم پیشاپیش مبارک??


