"وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:اصفهانیان که رئیس آپارتمان داوری است خودش در مورد مسائل فنی حرف می‌زند و بعد مدعی است نباید به تخصص دیگران ورود کرد." وقتی یک مربی در سطح لیگ برتر از واژهای استفاده میکند که با آن آشنائی ندارد ، و سایتی رسمی که همان خبر را بدون دستکاری پخش میکند . چه انتظاری از کاربران و صفحه کلید های در هم میتوان داشت ؟ ( فرهنگستان زبان و ادب فارسی معادل کلمه «دپارتمان» را «گروه یا بخش» قرار داده است.)