دوست داشتید در چه برهه ای از فوتبال بودید؟
۴۸۶ بازدیدشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
لطفا به سوالات زیر جواب بدید.
کدوم دهه فوتبالی؟
چرا؟
طرفدار کدوم تیم ملی و باشگاهی می شدید؟
مربی مورد علاقتون توی اون زمان؟


