اعتراض به ریو نماد تعصب منچستر
۲۹۲ بازدیدپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یه مدتی هست ریو حرفای میزنه که طرفداری افراطی منچستر زیاد حال نمی کنن
اول اعتراض به سبک مربیگری مویس .شاید مویس خوب کار نکرده ولی بازیکنی حق نداره اخبار داخل باشکاه تو اینترنت بگه
حالا یه مدت زده تو کار کریس
ریو جان ما شما رو قبول داریم ولی دلیلی وجود نداره بازیکنی که رفت یه تیم دیگه و چند سال بازی کرده و داره تبدیل به اسطوره رئال میشه وصل کنید به منچستر
به جا صحبت کردن درمورد کریس از بازیکنای غیرتی خودمون مثل رونی مثل عدنان... صحبت کن تا یکم روحیه بگیرن


