به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ به نقل از ruhrnachrichten.de، مدافع چپ طلایی پوشان در نشست مطبوعاتی که در لامانگای اسپانیا برگزار شد شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران در مورد شرایط فعلی خودش و برخی مسایل دیگر پاسخ داد.
وضعیت سلامتی شما چطور است؟
به نظرم در حال حاضر وضعیت خوبی دارم. بدنم کاملا آماده شده و دیگر احساس درد ندارم. اکنون در حال آماده سازی هستم و می توانم احساس کنم که هفته به هفته بهتر می شوم.
نظر شما در مورد رقیبتان یعنی اریک دورم چیست؟
بسیار خوشحالم که در تیم ما فردی همچون اریک حضور دارد. در صورت عدم حضور من، او می تواند در سمت چپ حاضر شود و از بروز مشکلات در خط دفاعی جلوگیری کند. او باعث شد که من در این مدت نگرانی خاصی نداشته باشم و بیشتر تمرکزم را روی روند درمانم بگذارم، او جوان با استعدادی است.
رقابت در تیم شما چگونه است؟
رقابت در عین دوستی در تیم موج می زند. تیم ما برای هر پست حداقل به دو بازیکن نیاز دارد تا رسیدن به اهداف آسان تر از قبل شود. وقتی چنین اتفاقی افتاد آنگاه رقابت در سه جام برای ما بسیار بهتر پیش خواهد رفت.
نظرتان در مورد جام جهانی و حضورتان در این رقابت ها چیست؟
در حال حاضر برای من همه چیز بروسیا دورتموند است، می خواهم چیزهایی که از من خواسته شده با حداکثر تلاش برآورده کنم. ما می خواهیم حداقل به مکان دوم جدول برسیم و در جام حذفی همچنان بالاتر برویم، پس کوچکترین احساسی به جام جهانی ندارم و صحبت کردن در این مورد فعلا یک مسئله ی کاملا بی ربط است.



