خانه/اخباردربی 0-0 اما ما 3-0 بردیم۲۱۰ بازدیدجمعه ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷سید امیر مــــوسویاین مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.قوانین سایتسلام تازه رسیدیم اصفهان تیم مشهدو 3-0 بردیم اما فهمیدم دربی 0-0 شد