حقیقتش من 40 درصد یا شایدم کمی کمتر شانس میدم به فروشنده ی اصغر فرهادی عزیز هر 5 فیلم رو که کاندید شدن دیدم به جرعت میگم از فیلم elle بشدت بهتر هست فروشنده ، فیلم elle بشدت مزخرف بود فقط داستان پردازی قوی داشت که همینم برید سرچ کنید متوجه میشید زنی که 24 ساعت پشت هم بهش تجاوز میشه و کارش ساختن پ . و . ر . ن کامپیوتری هست نهایت بازی با غریزه ی جنسی آدمه که بشینه فیلم رو تا آخر ببینه که متاسفانه ناجور هم موفق میشه اما رقیب اصلی فروشنده بنظرم فیلم toni erdmann هستش که خیلی کار رو برای اصغر جون :)) مشکل کرده ، پدری که سال هاهست دختروشو ندیده و حالا میره دنبال دخترش و مشکلاتی که با دخترش داره ، کش و قوس های داستان کاملن مثل بدن جنیفر لوپزه :))) سکانس های تاثیر گذار و بسیار قوی ای داره میشه به سکانس گفتگوی کنار استخر اشاره کرد ، توصیه میکنم این فیلم رو ببینین در آخرم بگم فروشنده ی اصغر فرهادی کار سختی داره هرچند نباید فراموش کنم منتقدان سینما هم مثل منو شما سلیقه های متفاوتی دارن خدارو چ دیدی یهو زد و گلوب بعدی هم گرفت اقای فرهادی عزیز به امید موفقیت هرچی ایرانی که هست