مایلی کهن کیروش مقصر نیست
۴۲۳ بازدیدجمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مایلی کهن در مصاحبه با خبرگزاری فارس درمورد کیروش گفت متاسفانه کیروش از وقتی که وارد ایران شده به همه توهین کرده او به راننده تاکسی ها توهین کرده به مربی های ایرانی توهین کرده و همیشه بدترین واکنش ها رو نسبت به انتقادات داشته و البته او گفت کیروش مقصر نیست مقصر مدیرانی هستند که در فدراسیون ریش و قیچی را دست او دادند اوحتی به وزیر ورزش کن بالاترین مقام اجرایی ورزش است هم توهین کرد. همچنین اوگفت متاسفانه در زمان کیروش لژیونر های ما از کشورهای اروپایی به کشورهای عربی رفتند وان تعداد هم که در اروپا بودند به خاطر حضور درتیم ملی جوانان بود نه تیم ملی کیروش. اودرمورد کمپ تمرینی تیم ملی هم گفت کمپ تیم ملی بدتر بود یا کمپ تمرینی که کیروش در آفریقای جنوبی دران اردو زد سرمربی ملوان دراخر دوباره تاکید کرد که مقصر مدیرانی هستند که اختیار کامل وریش وقیچی را دست کیروش دادند

