طرفداری - روبرت لواندوفسکی مهاجم تیم بایرن مونیخ معتقد است این تیم در دو سال گذشته در پایان فصل معمولا با مشکلات جسمانی رو به رو می شده است.
به گزارش FFT بایرن در حالی فصل جدید را با کارلو آنچلوتی آغاز کرده است که اکنون در صدر جدول بوندسلیگا قرار داد و روبرت لواندوفسکی امیدوار است تحت نظر این مربی شرایط متفاوتی را تجربه کنند.
او در این خصوص گفت:
ما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت.
قطعا از لحاظ تاکتیکی و جسمی شرایط بهتری خواهیم داشت. طی دو سال گذشته همیشه در پایان فصل با مشکلات جسمی و مصدومیت رو به رو می شدیم.
لواندوفسکی در خصوص تمرینات میان فصل بایرن نیز گفت:
حجم کاری ما عالی است. بسیاری از بازیکنان در ابتدای فصل به خاطر حضور در یورو فرصت تمرین زیاد نداشتند اما در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن خواهیم داشت.


