اشتباهات کلیشه ای داوری بر ضرر بارسا.کاش میشد بازیکن خودی رو هل بدیم داور پنالتی بگیره :)
۶۵۹ بازدیدچهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یعنی قشنگ داور وظیفه داره تا هر کاری بکنه که بارسا صعود نکنه.
واقعا دیگه از اشتباه داوری گذشته.
اسمشو میشه هر چی گذاشت جز اشتباه
6 تا افساید گرفته 5 تاش افساید نبود


