یعنی قشنگ داور وظیفه داره تا هر کاری بکنه که بارسا صعود نکنه. واقعا دیگه از اشتباه داوری گذشته. اسمشو میشه هر چی گذاشت جز اشتباه 6 تا افساید گرفته 5 تاش افساید نبود