بارسا تو نیوکمپ بیلبائو را نبره خیلی حرفه
۶۰۸ بازدیدچهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
طبیعی ترین حالت ممکن برد بارسا با اختلافه
همه چیز مهیاست
تماشاگر
انگیزه
نیازی هم به داور نیست
داور منهای یک صحنه مشکوک قضاوت خوبی داشته
بیلبائو زیادی تو لاک دفاعیه
انها نمی توانند در دفاع انسجام یافته عمل کنند
توان ضدحمله زدن را هم ندارند


