اگه انریکه با زیدان مربی تیمی مثله لیورپول بودن با ون بازیمناش خدا میدونس چه فضاحتی بار میاوردن
۶۹۰ بازدیدچهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یعنی انریکه بر ه خدا رو شکر کنه msnداره زيدانم حداقل 6تا هافبک تراز اول دوتا مهاجم درست حسابی دستشه اگه این دو تا جا کلوپ بودن تا حالا از دست لوکاس ليوا آمره جان خود کشی ميکردن


