یعنی انریکه بر ه خدا رو شکر کنه msnداره زيدانم حداقل 6تا هافبک تراز اول دوتا مهاجم درست حسابی دستشه اگه این دو تا جا کلوپ بودن تا حالا از دست لوکاس ليوا آمره جان خود کشی ميکردن