خلاصه صحبت های یه عاقل مادریدی دیشب
۳۲۷ بازدیدپنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - 0۸:۳۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
"من طرفدار رئال مادريدم اما لئو مسى رو دوست دارم."
.
مادريدى هستى ولى مسى رو دوست دارى ؟
"بله چون مسى مرد و بازيكنى از سياره ديگر است."
.
"من به رونالدو و راموس و بقيه هم احترام ميزارم."
.
"راموس رو هم دوست دارم ولى رونالدو و بازيش رو نه
-----------
با سیستم خودم نیومدم وگرنه فیلمشو میذاشتم


