طرفداری- پیام صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اتفاقات دربی 78 اظهار داشت:‌در دربی مستحق پیروزی بودیم اما به خاطر اتفاقات بازی و برخی مسائل فعلا می‌خواهم سکوت کنم چون این طور راحت‌تر هستم.

وی در مورد درگیری اش با خلعتبری در جریان بازی افزود: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و آن صحنه پیش آمد اما اجازه دهید چون همه چیز به ضررم است، من هم صحبتی نکنم.

این بازیکن در پاسخ به این سؤال که آیا دایی به تو گفته مصاحبه نکن، گفت: هیچ کس به من نگفته مصاحبه نکن این تصمیم خودم است و در 7 بازی آینده بیشتر به پرسپولیس کمک کنم. مسئله خاصی هم نیست به نظرم این طور بهتر است. اتفاقات تیم زیر ۲۲ سال  من و محسن مسلمان  را تحت فشار گذاشت و حالا هم این اتفاق دربی. من هم فعلا سکوت می‌کنم.خدا بزرگ است و به موقع حرف‌هایم را می‌زنم.