وقتی بازیکن میلیاردی وبی انگیزه را کنار بگذاری
۶۶۳ بازدیدپنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
علی منصوریان از نیم فصل اول درس خوبی گرفت
درست پول وامتیازات زیادی را از دست دادیم
ولی یک نتیجه خیلی خوب بدست امد
استفاده از بازیکن جوان وکارامد بجای ستارگان میلیاردی
اگر استقلال در ادامه فصل روند روبه رشدی را طی کند
اثار وتبعات ان را در فصل بعد لیگ برتر خواهیم دید
(عدم استفاده از بازیکنان نامی و پول پرست
استفاده از بازیکنان جوان-پر انرژی با قیمت معقول)


