
اینجور که بوش داره میاد استقلال غیر بازی با اس خوزستان یه بازی دیگه هم قرار محروم بشه ..تماشاگرا پیروزی هم به خاطر 90 دقیقه فحاشی علیه منصوریان توهربازی 10 میلیون تومان تشویق شدن
۶۴۴ بازدیدپنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
حسن زاده گفتش که هوادارای پیروزی همیشه صلوات میفرستن و بین دونیمه عزاداری میکنن :))
اما هوادارای استقلال مدام درحال فحاشی هستن :))
اگه اعتراض کنین بازم محروم میکنم :))


