حسن زاده گفتش که هوادارای پیروزی همیشه صلوات میفرستن و بین دونیمه عزاداری میکنن :)) اما هوادارای استقلال مدام درحال فحاشی هستن :)) اگه اعتراض کنین بازم محروم میکنم :))