عالی بود عالی! بدون اینهمه بازیکن و با ترکیب ذخیره تو زمین سویا مساوی کردیم! چقدر خوبیم ما! کریم چیکار کردی تو! دقیقه آخر رکوردو برامون شکستی! کارت بیسته حاجی!