
رکوردشکنی چلسی؛ ۲ امتیاز بیشتر از کل فصل قبل تا هفته بیست و یکم!
۴۱۶ بازدیدیکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
چلسی تا هفته بیست و یکم این فصل، دو امتیاز بیشتر از کل فصل قبل گرفته است.
چلسی با سه امتیازی که در دیدار هفته بیست و یکم مقابل لسترسیتی کسب کرد، مجموع امتیازات خود را در این فصل از لیگ برتر، به عدد ۵۲ رساند. به این ترتیب در حالی که هنوز حدود نیمی از فصل باقی مانده است، چلسی از کل فصل قبل بیشتر امتیاز کسب کرده است.
چلسی فصل قبل با مورینیو کار را شروع کرد ولی نتایج ضعیف، باعث شد تغییر سرمربی در این تیم اتفاق بیفتد و در ادامه گاس هیدینک هم نتوانست خیلی شرایط را تغییر دهد و آبی های لندن فصل را با فقط ۵۰ امتیاز به پایان بردند و در رده نازل دهم قرار گرفتند.
اما سیزده برد پیاپی در این فصل از لیگ برتر، باعث شده چلسی اکنون با اقتدار در صدر جدول قرار گیرد. تیم کونته فعلاً یازده امتیاز از دست داده است. و هنوز این شانس را دارد تا به رکورد ۱۰۰ امتیاز در لیگ برتر جزیره برسد.


