منچستر- لیورپول
۴۴۲ بازدیدیکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من کاری به سوتی پوگبا سر پنالتی ندارم،چون برا همه پیش میاد ولی انصافا گند زد تو بازی امشب،بازیکن خیلی خوبیه ولی انصافا حتی نزدیک به گرونترین بازیکن دنیا هم نیست.
باز هم رونی به داد منچستر رسید و نشون داد شیر،شیره حتی اگه پیر باشه.
البته کلوپ هم باز نشون داد چه مربی توپیه،انصافا تیماش طوری بازی میکنن که آدم لذت میبره،لیورپول رو دوباره به جمع قدرت های اروپا برگردونده.
.
.
ولی یه نکته ی بی ربط: چرا عبدالله بازم باخت!؟


