
مسی: بد شانس بودیم
۷۹۱ بازدیددوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - 0۷:۲۲
طرفداری - پس از دیدار یکشنبه شب بارسلونا مقابل لوانته Barca TV مصاحبه کوتاهی با مسی انجام داد که ستاره آبی اناری ها بدشانسی را عامل اصلی تساوی دانست.
به گزارش موندو دپورتیوو، مسی در گفتگو با خبرنگار Barca TV گفت: "اندکی بد شانس بودیم، آن ها به خوبی دفاع می کردند و ما نیز صاحب موقعیت هایی شدیم اما بدشانسی مانع گلزنی ما شد."
دو تیم بارسلونا و لوانته چهارشنبه شب در رقابت های کاپ اسپانیا نیز مقابل هم قرار خواهند گرفت، مسی در رابطه با دیدار پیش رو گفت: "لوانته در زمین خود حریف بسیار سرسختی است، بازی کاپ نیز دشوار خواهد بود."
لیونل مسی پس از رهایی از بند مصدومیت شب گذشته 90 دقیقه بازی کرد اما با درخشش ناواس، دروازه بان لوانته موفق به گلزنی نشد.


