
استقلال باخت . پیکان هم باخت ... ذوب اهن و پرسپولیس هم ببازن تراکتور برد کرده :l
۸۴۱ بازدیدسهشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
امکانش هم خیلی زیاده پرسپولیس با فولاد قدرتمند شده بازی داره
ذوب هم با سایپا بازی داره که به شدت تشنه پیروزیه


