تا هفته پیش همه چی عادی بود یه پسر با ادب و گل گلاب که مثل همه پست می ذاشت و نظر می داد بعد حالا به هر دلیلی اول شروع کرد به صحبت کردن در مورد این که کمرش درد می کنه و رفته دکتر و عمل کرده بعد میاد پست می ذاره طلب حلالیت می کنه خیلی برنامه ریزی شده. بعدشم قضیرو با مرگ مادربزرگش شروع می کنه و چرت و پرت هایی که در ادامه خودتون می دونید. الانم داره با یه اکانت دیگه داره به هممون دیس میده و از اینکه هممونو سرکار گذاشته کیف می کنه. البته دست خودش نیست احتمالا به سندرم خوشمزگی دچار شده وا ین هم اثراتشه دیگه. اینقدر زود باور نباشیم.