در ۱۹۵۶ مدیر وقت رئال مادرید به سر مت بازبی پیغام میده : ” منچستر رو ول کن و به مادرید بیا. من به تو بهشت رو خواهم داد. ” سر مت بازبی در جوابش فقط یک جمله گفت : ” منچستر یونایتد بهشت من است ” و این شعار هنوز که هنوزه دور تا دور اولدترافورد نوشته شده. Manchester United Is My Heaven بیست سال پـیش در چـنـین روزی … اسطــوره یــونــایــتـد بخاطر بیماری سرطان در سن ۸۴ سالگی در سال ۱۹۹۴ در گذشت. او را در کنار همسرش به خاک سپردند ..روحش شاد