
پاسخ سرمت بازبی فقید به مدیر وقت رئال
۱٬۷۴۴ بازدیددوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
در ۱۹۵۶ مدیر وقت رئال مادرید به سر مت بازبی پیغام میده : ” منچستر رو ول کن و به مادرید بیا. من به تو بهشت رو خواهم داد. ”
سر مت بازبی در جوابش فقط یک جمله گفت : ” منچستر یونایتد بهشت من است ”
و این شعار هنوز که هنوزه دور تا دور اولدترافورد نوشته شده.
Manchester United Is My Heaven
بیست سال پـیش در چـنـین روزی …
اسطــوره یــونــایــتـد بخاطر بیماری سرطان در سن ۸۴ سالگی در سال ۱۹۹۴ در گذشت. او را در کنار همسرش به خاک سپردند ..روحش شاد


