
یادتونه گفتم استقلال باخت ... پیکان هم باخت . پرسپولیس و ذوب اهن هم ببازن تراکتور برد کرده ؟؟؟!!!... حرف مفت بود :(
۱٬۰۰۰ بازدیدچهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یادتونه گفتم استقلال باخت ... پیکان هم باخت . پرسپولیس و ذوب اهن هم ببازن تراکتور برد کرده ؟؟؟!!!... حرف مفت بود :(


