راستش امروز به دلایلی مقداری از کوره در رفتیم و باعث ناراحت شدن بعضی از دوست های گلم بخصوص هوادارای محترم چلسی شدم پس بازهم از همه دوستان واقعا عذر میخوام واسه همین من از همه دوستام یه سوال دارم ایا از عملکرد اینجانب تو سایت طرفداری راضی هستید در کل منظورم اینه که منو نقد کنید چون من به شخصه اعتقاد دارم که نقد باعث پیشرفت میشه واسه از همه دوستام تقاضا دارم که در مورد من نظر بدید تا اگه کمی وکاستی داشتم درستش کنم مرسی که وقت میذارید