
سرخابی ها در کمال احترام بهم دیگه نظرتون در مورد پرسپولیسی شدن سجاد چیه؟؟؟
۷۳۱ بازدیدپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
این انتقال در مراحل نهاییه.حتی گویا سجاد از پرسپولیس چک هم گرفته.شایدم اصن نیاد ولی بنظرتون دلیل اصلی فرار بازیکنای استقلال از این تیم چیه؟؟یا بهتر بگم دلیل علاقه اکثر بازیکنا ب بازی کردن برای پرسپولیس چیه؟؟شرایط مالی دو باشگاه ک تقریبا برابره ولی گویا بودن برانکو تو پرسپولیس خیلی هارو ب سمت این تیم میکشه


