به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ مارکوس وینزیرل سرمربی آگسبورگ در گفتگو با بیلد گفت: «در طول معاینات متوجه شدیم که پای او از زمانی که با باشگاه ساندرلند در حال تمرین بوده ضرب دیده، بنابراین ما هیچ شانسی برای حضور این بازیکن در دیدار مقابل دورتموند نخواهیم داشت و این واقعا ناراحت کننده است، زیرا ما حساب ویژه ای بر روی دونگ جی باز کرده بودیم.»
از آنجایی که این مهاجم کره ای از فصل آینده پیراهن دورتموند را به تن خواهد کرد، میشائیل سورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند در خصوص عدم حضور این فوروارد 22 ساله به طور واضح اعلام کرد: «هیچ مشاوره و یا حرفی بین ما و آگسبورگی ها برای حضور و یا عدم حضور او در میدان صورت نگرفته است.»
گفتنی است؛ بروسیا دورتموند در آغاز نیم فصل دوم بوندس لیگا، شنبه عصر در ورزشگاه وستفالن میزبان آگسبورگ خواهد بود.



