دیروز با ی کاربری که به لینکهام دائم منفی میدهد دعوام شد . اعصابم خورد شد . . . گفتم گیره عجب خری افتادیما / گفت خودت گیره عجب خری افتادی / نخندین . گناه داره واسش دعا کنید