
دیروز با ی کاربری که به لینکهام دائم منفی میدهد دعوام شد . اعصابم خورد شد . . .
۶۱۰ بازدیدجمعه ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دیروز با ی کاربری که به لینکهام دائم منفی میدهد دعوام شد . اعصابم خورد شد . . .
گفتم گیره عجب خری افتادیما /
گفت خودت گیره عجب خری افتادی /
نخندین . گناه داره واسش دعا کنید


