طرفداری- دیدار تیم های نفت تهران و سایپای البرز با نتیجه 2 بر یک به سود نفت به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی با 3 امتیاز بازی را به پایان برسانند.

گل‌های نفت در این بازی را علی قربانی و هادی نوروزی به ثمر رساندند و تک گل سایپا را هم مهدی جعفرپور زد.

* سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سایپا در این بازی یک پنالتی برای تیمش از دست داد.

*فیرات سرمربی سایپا در چندین صحنه به شدت به حسین زرگر داور بازی اعتراض کرد.

* رضا نوروزی مهاجم مصدوم نفت تهران بعد از گل دوم تیمش خوشحالی بیش از حدی انجام داد.

* هادی نوروزی بعد از گلی که به سایپا به زد بلافاصله تعویض شد. این در حالی است که جعفرپور بازیکن تعویضی سایپا هم بعد از ورود به زمین گل به ثمر رساند!