
یه کف مرتب برای سینه چاکان رئال مادرید
۵۶۰ بازدیدشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دیگه برد رئال مادرید ارزشی نداره کل سایت طرفداری شده گل نزدن رونالدو، تیم بازیو برده مهم نیست رونالدو گل نزده خیلی مهم شده بعضی از هوادار نماها که من فکر میکنم حقوق کریس از جیب اینا کم میشه خیلی ناراحت شدن لامصب دیگه نمیشه از تیم تعریف کرد تا میای یه پست بزاری تبریک بگی اقایون سینه سوخته رئال سایتو به گند کشیدن از قبلش لا اقل یه لطف کنن خفه شن جای ما تصمیم نگیرن اگه خیلی بهتون فشار میاد نبینین بازی رئالو شمایی که از زمین و زمان انتقاد میکنی اگه خیلی فوتبال حالیته پس اینجا چیکار میکنی ؟ زیدان شانس اورد صدر جدوله وگرنه کل دوران بازیگریش رو هوا بود باز دم هوادارای بارسا گرم که اینقدر شعورشون میرسه بهم دیگه توهین نمیکنن


