طرفداری- منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی بعد از شکست مقابل تراکتورسازی در جام حذفی در حالی که از عملکرد داور بسیار عصبانی بود بدون مقدمه گفت: شرایط داوری را بررسی کنید؛ در هر بازی ما را اذیت کردند و در این دیدار در حالی که توپ ما در دقیقه 90 گل بود در دقیقه 52 داور می‌توانست برای ما اعلام پنالتی کند، تصمیم اشتباه گرفت. در نیمه اول در صحنه‌ای توپ در آفساید بود اما داور 5متر عقب افتاد.

 

وی ادامه داد: در بازی رفت مقابل نفت یک پنالتی را برایمان نگرفته است. مقابل فولاد خوزستان همین اتفاق افتاد، مقابل استقلال در حالیکه توپ به اوت رفته بود اعلام پنالتی کردند در مقابل پرسپولیس پنالتی به اشتباه گرفته شد مقابل نفت تهران بازیکن این تیم را اخراج نکردند. مطمئناً اکنون من را محروم می‌کنند اما آقای ابراهیم‌زاده، آقای اصفهانیان چه جوابی برای باشگاه ما دارید؟ در این مدت همواره نسبت به داوری اعتراض کردیم و نامه نوشتیم اما دریغ از یک جواب. سال گذشته حداقل جواب اعتراض ما را می‌دادند.

به گزارش فارس، سرمربی راه‌آهن تأکید کرد: متأسفانه اختلافات داوری روی فوتبال ایران تاثیر می‌گذارد. در سال 78 که تیم ملی به آرژانتین می‌رفت در آن جام جهانی به دلیل اختلافات داوری که وجود داشت به راحتی چند پنالتی علیه تیم اعلام کردند. امسال که در جام جهانی هم حضور داریم اجازه تکرار این اتفاق را ندادیم. مرادی در 90 اعلام کرد با این وضعیت در آینده 5 داور خوب هم در کشور نخواهیم داشت. چه جوابی می‌خواهید به جوانان تیم ما بدهید که همیشه تلاش می‌کنند؟ آیا باید ما هم با هوچی‌گری کار کنیم؟ می‌دانم فردا من را به کمیته انضباطی دعوت می‌کنند. اینجا جای بیان کردن اعتراض نیست اما باید این کار را درون زمین انجام دهم؟

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند اشتباهات داوری از روی غرض‌ورزی است، خاطرنشان کرد: من چنین حرفی نمی‌زنم اما اشتباهات زیادی علیه تیم ما شده است، اکنون چند نمونه از این اشتباهات را بیان کردم و اگر لازم باشد می‌توانیم فیلم آنها را هم در اختیارتان بگذاریم. اگر از هرکدام از این مسابقات یک امتیاز می‌گرفتیم آن وقت شرایط ما بهتر می‌شد. اگر اشتباهات برای هر تیم به نسبت یک بوده است نسبت آن برای ما 5 است. آماری که ما می‌دهیم بر اساس نظر کارشناسان و برنامه‌های تلویزیونی است.

وی در مورد اینکه آیا این اشتباهات اتفاقی است، گفت: ممکن است اما من این مسئله را نمی‌دانم. اشتباهات بیشتر به ضرر ما بوده است. در دقیقه 92همین بازی توپ بعد از عبور نیم‌متری از خط دروازه بیرون کشیده می‌شود حالا من نمی‌توانم بگویم این مسئله از قصد بوده یا اینکه اشتباه شده است. در بین دو نیمه داور از من عذرخواهی می‌کند و می‌گوید در صحنه آفساید عقب افتاده‌ام. تنها در بازی مقابل سایپا در دقیقه 92 که چندان مؤثر هم نبوده است اشتباهی به سود ما اتفاق افتاده است، همین الآن می‌توانم صحنه‌های اشتباه این بازی را به شما نشان دهم. ما زحمت می‌کشیم و میلیاردها هزینه می‌کنیم اما با یک اشتباه همه چیز تغییر می‌کند. امروز ما از چند جوان استفاده کردیم اما وقتی آنها این اشتباهات را می‌بینند دلزده می‌شوند.