طرفداری-میثم حسینی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد گفت: اصلا خوب نبودیم و نمیدانم چه بگویم. پرسپولیس همیشگی نبودیم.
وی ادامه داد: با اینکه در دربی بازی خوبی را ارائه دادیم اما دربی ربطی به این دیدار نداشت، با این حال در هر دو دیدار هفته گذشته و امروز به دنبال کسب پیروزی بودیم.
حسینی یادآور شد: گسترش بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و از فرصتهایش بهترین استفاده را کرد."
مدافع پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم گفت:" اگر مدعیان امتیاز از دست دهند میتوانیم قهرمان شویم. به نظر من باید شانس هم به ما کمک کند. قبل از این خیلی امیدوار بودیم اما الان درصد شانسمان کم شده است."
محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل گسترش فولاد در تبریز در خصوص اوضاع نابسامان پرسپولیس گفت: "خودتان فوتبال را دیدید واقعاً بدشانسی آوردیم، هرچه زدیم به در بسته خورد. با این حال ناامید نیستیم اما میدانم کارمان برای قهرمانی در لیگ برتر خیلی سخت شده است."
وی افزود:" امروز با تصمیم دایی روی نیمکت بودم امیدوارم بتوانیم در بازیهای بعدی مخصوصاً بازی با فولاد در جام حذفی که فولاد نشان داده تیم بسیار منسجم و با روحیهای است نتیجه خوبی بگیریم، این بازی که حرف زیادی برای گفتن نداشت و باید نگاهمان به بازیهای آینده باشد."
محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت یک بر صفر این تیم مقابل گسترش فولاد در تبریز گفت: همیشه روز بد برای فوتبال داریم و امروز روز خوب ما نبود. همه تلاش خود را کردیم اما قسمت نبود که توپهایمان به گل برود. بالاخره بچهها تمام تلاش خود را کردند اما واقعاً امروز روز بدی برای ما بود امیدوارم بتوانیم بازیهای آینده این نتیجه را جبران کنیم.
وی افزود: نمیدانم شانس قهرمانی ما کمتر شده یا نه. باید به نتیجههای دیگر بازیها نیز نگاه کنیم و منتظر بازیهای تیمهای دیگر هم باشیم اما امروز متأسفانه پرسپولیس واقعی نبودیم و خود بچهها هم میدانند که با این باخت شانسمان برای قهرمانی کمتر شده است.
پنجعلی ادامه داد: امیدوارم در اولین فرصت بتوانیم این نتایج ضعیف را جبران کنیم اگر امسال قهرمان نشویم واقعاً نمیدانم چگونه جواب این همه هوادار را بدهیم. حیف است تیمی که دایی اینقدر برایش زحمت کشیده است جامی را نبرد و دستمان از جام خالی بماند.
به گزارش خبرگزاری فارس، پیام صادقیان پس از شکست پرسپولیس مقابل گسترش فولاد گفت: بازی خوبی انجام دادیم و این شده است شرایط بازی حریفان. کل بازی دست ما بود و نمیدانم دیگر باید چه کاری انجام دهیم.
وی ادامه داد: در یک صحنه گسترش به گل رسید و کل بازی دفاع میکرد،دنبال بهانه نیستیم،اما این هم کیفیت چمن ورزشگاه بود.
صادقیان در خصوص احتمال قهرمانی پرسپولیس گفت: در نا امیدی بسی امید است. دنیا تمام نشده و امیدوارم در دیدار بعدی در جام حذفی مقابل فولاد به برتری برسیم و راهی نیمه نهایی شویم.


