طرفداری- یحی گلمحمدی پس از پیروزی دو بر یک نفت مقابل سایپا اظهار داشت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم در ابتدا به گل برسیم اما در ادامه سایپا فشار زیادی را روی دروازه ما آورد و توانستیم نیمه اول این فشار را تحمل کنیم در نیمه دوم این فشار ادامه داشت تا اینکه سایپا به گل رسید. پس از آن هم بار دیگر ما توانستیم گلزنی کنیم و پیش افتادیم.
وی ادامه داد: بازی سنگینی بود مخصوصا اینکه حریفمان یکی از تیمهای خوب لیگ است فشار زیادی را تحمل کردیم و توانستیم 3 امتیاز را ازآن خود کنیم این پیروزی برای ما اهمیت داشت زیرا توانستیم خود را در بالای جدول حفظ کنیم.
به گزارش فارس، سرمربی نفت با اشاره به اینکه سایپا هم میتوانست برنده بازی باشد گفت: آنها سایپا فشار زیادی روی دروازه ما آورد و حتی یک پنالتی هم از دست داد. آنها میتوانستند برنده بازی هم باشند. به بازیکنان هم تبریک میگویم که با توجه به کمبودهای زیاد ما از جان مایه گذاشتند ما مشکلات زیادی از نظر بازیکن داریم. نیمکتمان خالی است پس از بازگشت تیم زیر 22 سال دو سه مصدوم روی دست ما گذاشتهاند. خوشحالم که 3 امتیاز رو ازآن خود کردیم و چشم به بازیهای آینده داریم.
گلمحمدی تاکید کرد: دو بازی آینده ما بیرون از خانه مقابل مس و ملوان است که اهمیت زیادی دارد امیدوارم این روندمان ادامه داشته باشد و بتوانیم از بازیکنان مصدوممان هم استفاده کنیم. واقعا از کسب این 3 امتیاز خیلی خوشحالیم.


