رئال تو خط حمله باااید یه تغیر اساسی بده دیگه حالم از بیل داره بهم میخوره!!! تعداد بازی هایی که رو نیمکت بود از تعداد بازی هایی که انجام داد بیشتره!!! بنزما هم که لشهههه لشش به نظرم رونالدو هنوزم خوبه نیازی نیست واسه پستش بازیکن بگیریم پرز اگه تابستون حداقل یه مهاجم نوک درجه 1 و یک وینگر درجه 1 نگیره استعفا بده بره بهتره!! هر سال همینه: افت بنزما مصدومیت بیل از دست رفتن یک یا چند جام دوباره سال بعد افت بنزما مصدومیت بیل از دست رفتن یک یا چند جام تا کی این چرخه میخواد ادامه داشته باشه؟؟