فوتبال پاک / عابدینی :من پرسپولیس را قهرمان کردم
۵۷۱ بازدیدجمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - 0۹:۱۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مصاحبه اختصاصي اين مدير با روزنامه 90 را ميخوانيد:
90: قهرماني پرسپوليس در 18 سال پيش حرف و حديثهاي زيادي داشت به قول امروزيها جبران کردن فاصله 10 امتيازي بودار بوده است. آن هم در رقابت با بهمن که با فيروز کريمي با قدرت پيش ميرفت؟
پرسپوليس کار بزرگي کرد و توانست قهرمان شود. هر وقت شما موفق عمل کنيد حرف و حديث زياد است!
90: ميگويند آن موقع شما به مربي تيم بهمن پيشنهاد داده بوديد که بگذار پرسپوليس قهرمان شود فصل بعد تو را سرمربي پرسپوليس ميکنيم از اين قولهايي که امروز به بازيکنان ميدهند؟
من چنين کاري نکردم. فيروز کريمي مربي بزرگي بود ولي در حد پرسپوليس نبود. من به او چنين پيشنهادي نداده بودم.
90: راز قهرماني پرسپوليس پس چه بود؟
بعد از اين همه سال به شما ميگويم که من لابي کرده بودم. اما نه با تيم حريف يا مربي و مديرعامل و ... بلکه با فدراسيون لابي کردم تا پرسپوليس قهرمان شود.
90: يعني چه توضيح دهيد؟
ببينيد در مرام من نيست که با مربي و بازيکن حرف بزنم، ولي آن موقع به فدراسيون وقت فشار آوردم و گفتم بايد بازيهاي پرسپوليس بعد از بازي بهمن برگزار شود، اگر بخواهيد بازي پرسپوليس را قبل بهمن برگزار کنيد ما بازي نميکنيم!
90: فدراسيون هم قبول کرد؟
بله! آنقدر فشار آوردم که قبول کرد. بهمن هويتي نداشت. الان شما اسمي از بهمن ميشنويد؟! نه، بهمن معلوم بود که محو ميشود، اما پرسپوليس سرمايه و شناسنامه فوتبال ايران است. نه تنها پرسپوليس بلکه استقلال هم همينطور است، بنابراين به فدراسيون گفتم که به خاطر پرسپوليس و بزرگ ماندن فوتبال ايران بايد اين کار را انجام دهيم.
90: پس شما لابي را قبول داريد و اين که پرسپوليس فوتبالي قهرمان نشد؟
نه اين حرف را قبول ندارم. پرسپوليس در زمين فوتبال قهرمان شد. من فقط به فدراسيون و کميته گفتم بازيهاي ما بعد از بازيهاي بهمن برگزار شود.
90: ميگويند شما به رويانيان در فسخ قرارداد با ژوزه کمکهاي شاياني کردهايد؟
من رفته بودم دفتر رويانيان با او کار شخصي داشتم. همزمان ژوزه هم آمد آنجا. رويانيان از من خواست که در اين موضوع به او کمک کنم. من هم به خاطر پرسپوليس به او کمک کردم، اما اين که از قبل هماهنگ شده باشد خير اينگونه نبود.
90: اگر الان هم مديرعامل پرسپوليس باشيد براي قهرمان شدن آن باز هم لابي ميکنيد؟
پرسپوليس تيم بزرگي است. الان هم براي بزرگ بودن آن همه کار ميکنم اما به صورت قانوني. من همه راهکارها را بلدم. لابي کردن هم راه دارد و شما بايد بلد باشيد.
پرسپوليس تيم بزرگي است. الان هم براي بزرگ بودن آن همه کار ميکنم اما به صورت قانوني. من همه راهکارها را بلدم. لابي کردن هم راه دارد و شما بايد بلد باشيد.
پرسپوليس تيم بزرگي است. الان هم براي بزرگ بودن آن همه کار ميکنم اما به صورت قانوني. من همه راهکارها را بلدم. لابي کردن هم راه دارد و شما بايد بلد باشيد.
https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=%D8%B9%D8%A7%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C+:%D9%85%D9%86+%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D9%BE%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3+%D8%B1%D8%A7+%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86+%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%85
http://www.printer.dgcatalog.com


