در مورد چمن من اطلاعات دقیقی ندارم ولی گفته بودن قرار نیست تخمشو بکارن ک در بیاد و ....مراحل مث اینکه جای دیگه اماده میکنن بیرون ورزشگاه هم ک تقریبا داره اماده میشه محوطه سازیش :) خلاصه این استادیوم اماده شه دیگه مدیرای صنایع فولاد بهونه ای ندارن ک اگه بازیکن گرون نمیخریم دلیلش اینه اینجا داریم هزینه میکنیم واسه حفظ بازیکنا باید یکم شل کنن سره کیسه رو تا بتونن با مافیایی مث تراکتور و....رقابت کنن.. Fooladfc ❤