طرفداری- پس از حضور علی پروین به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس، امروز تعدادی از هواداران قدیمی این باشگاه که در زمان مربیگری علی پروین به تشویق قرمزپوشان می‌پرداختند و همچنین تعدادی از لیدرهای منتسب به پروین، در تمرین حاضر شدند و همراه با هواداران و لیدرهای حال حاضر پرسپولیس در خصوص عملکرد قرمزپوشان گفت‌وگو می‌کردند اما در انتهای تمرین که برخی‌ تصور می‌کردند شاید این تغییرات و اختلاف‌نظرها منجر به درگیری‌هایی شود، لیدرها و هواداران قدیم و جدید پرسپولیس در کنار یکدیگر علی دایی را شعرهای مختلف تشویق کردند. همچنین با شعار «دایی - پروین؛ پرسپولیس جهانی» به تشویق تیم خود در آستانه دیدار حساس مقابل فولاد پرداختند.

دایی هم با لبخندی از آنها تشکر کرد.

مقابل اتومبیل دایی نیز پلاکارد دیگر در حمایت از پرسپولیس نصب شده بود.

بعضی‌ معتقد بودند که شاید تمرین امروز تیم حاشیه‌ای شود اما برخلاف تصوی، همه از مجموعه تیم حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتخاب علی پروین به عنوان مدیرعامل از ساعت 12 امروز پشت در‌های بسته برگزار شد.

در ابتدای تمرین عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به سمت هواداران رفت و به آنها اعلام کرد برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم و حاشیه در آستانه بازی فولاد از شما خواهش می‌کنیم صبر و تحمل‌تان را بالا ببرید. ما همه به دنبال موفقیت پرسپولیس هستیم و برای جلوگیری از هرگونه اتفاق، تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

در تمرین امروز علی دایی آخرین مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود داشت. او با فریادهای بلند خود در هنگام سانتر از جناحین و ضربه به گل توصیه‌های لازم را در امر گل‌زنی و زدن ضربات آخر هدفمند اعلام می‌کرد.

*در انتهای تمرین مسلمان، حقیقی و خلعتبری اختصاصی به سمت دروازه سوت زدند.

*بنگر با برادر خود در تمرین  حضور داشت.

*عملکرد خوب نیلسون و رضا محمدی باعث شد تا این بازیکنان بارها از سوی نیلسون مورد تشویق قرار گیرند.

*لیدرهای علی پروین نیز در تمرین امروز حضور داشتند. طی صحبت‌هایی که جلوی در ورزشگاه درفشی‌فر می‌شد هواداران حمایت خود از علی دایی را اعلام کردند.

*علی دایی اولین نفر و آخرین نفری بود که درفشی‌فر را ترک کرد. او نظارت بسیار دقیقی بر تمرین امروز داشت.

*بهنام ابوالقاسم‌پور میهمان ویژه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

*بازیکنان پرسپولیس پیگیر وضعیت مالی خود بودند.

*هواداران پلاکاردی را به درفشی‌فر آورده بودند که روی آن نوشته بود، پروین، پرسپولیس همیشه قهرمان. البته پلاکارد دیگری نیز در محل تمرین نصب شده بود که روی آن نوشته شده بود: «با دایی مسافر آسیا می‌شویم، فقط غیرت و تعصب می‌خواهیم»

*سعید شیرینی سرپرست مستعفی قرمزپوش‌ها نیز در تمرین حضور داشت.