ای ساندرو راسل خیانت کار! تاریخچه باشگاه پاک و بزرگی مثل بارسلونا رو با شعار منحصر به فرد" فراتر از یک باشگاه" به کلی نابود کردی. با اون تبلیغ کثیف قطری روی لباس بارسا ، قداست اون پیراهن رو از بین بردی! بارسا رو تبدیل به یک بنگاه تجاری کردی کردی اما وقتی که همه دنیا فریاد زد نیاز به بازیکن داریم تیم رو بدون بازیکن و سرمربی و تمرین فرستادی جلوی بهترین و آماده ترین دنیا!! تازه اون همه مادریدی ها (اعم از بازیکنا ، مربیا ، مطبوعات و رسانه های حامیشون) هر چی تهمت میتونستن (دوپینگ ، بدنام کردن مسی و اون تهمت های مسخره ، حمایت داوری ، صهیونیست و...) به باشگاه زدن و بازیکنهاشون هرجور خواستن رو بازیکنای ما خطا کردن و رو دست مسی رژه رفتن و چشم مربیمون رو از کاسه درآوردن اما توی بی شرف هیچی نگفتی!!!!!!!!!! نه حمایتی ، نه اعتراضی ، نه اظهار دلخوری ... هیچــــــــــــــــــــــــــــی!! حتی از پپ هم یه خواهش ساده نکردی تو تیم بمونه و راحت رفتنش رو قبول کردی!! اونم از والدس که مفت و مسلم از دستش دادی!! اصلا ذره ای برام اهمیت نداره در مورد نیمار دروغ گفتی یا راست اما اگه ضرری متوجه بارسای بشه خونت حلاله. فقط امیدوارم بری و دیگه برنگردی، چون بارسلونا با تو فرق داره!! بارسا پاکه و تو دروغگو و ریاکار!!