
دوستان خداحافظ(رضا کیامهر)
۳٬۲۸۴ بازدیدپنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دوستان من به علت یک مشکل تا مدتی یعنی تقریبا برای همیشه دیگه نمیتونم به این سایت سر بزنم.امیدوارم اگه بدیی خوبیی چیزی از من دیدین حلالم کنین مطمئن باشین وقتی به لحظه های با هم بودن فکر میکنم ناراحت میشم ولی خوب چارهای نیست باید برم امیدوارم یه روزی برگردم از همه ی بچه ها:شهاب،علی،سجاد،علیرضا و همه و همه خداحافظی میکنم من دیگه از این سایت دل میکنم
.
.
.
.
.
.
خالی بستم بخندیم مگه میشه من از اینجا دل بکنم دیدم فضا محزونه گفتم یه جوی بدم فقط خواهشا این خط آخر رو نخونده بگیرین و احساس واقعیتون قبل از اینکه این خط رو بخونین بنویسین :D


