
بهترین تیم شهرستانی تاریخ ایران / همه بیان توو نیان ضرر کردید
۱٬۵۴۱ بازدیدشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یعنی خدایی این ابومسلم برای خودش چی بود ؟؟!!!
استقلال و پرسپولیس مثل سگ ازش میترسیدن .
من اون زمان میرفتم بازی های ابومسلم رو میدیدم ، البته الان خونمون گناباد ، ( خراسان رضوی ) 4 ساعت تا مشهد فاصله داریم ، اون زمان که مشهد بودیم همش میرفتیم بازی های ابومسلم رو میدیدم ، هیچ تیمی مثل این تیم نخواهد بود ، نه خود ابومسلم که خود مشهد بازیکن ساز بوده ؛
عنایتی ، بائو ، جباری ، گردان ، سید محمد حسینی ، تیموریان ، رضا حقیقی ، فضلی و ....................................


