یعنی خدایی این ابومسلم برای خودش چی بود ؟؟!!! استقلال و پرسپولیس مثل سگ ازش میترسیدن . من اون زمان میرفتم بازی های ابومسلم رو میدیدم ، البته الان خونمون گناباد ، ( خراسان رضوی ) 4 ساعت تا مشهد فاصله داریم ، اون زمان که مشهد بودیم همش میرفتیم بازی های ابومسلم رو میدیدم ، هیچ تیمی مثل این تیم نخواهد بود ، نه خود ابومسلم که خود مشهد بازیکن ساز بوده ؛ عنایتی ، بائو ، جباری ، گردان ، سید محمد حسینی ، تیموریان ، رضا حقیقی ، فضلی و ....................................