حرص نخور برادر و خواهر پرسپولیسیه من
۴۸۹ بازدیدیکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
حرص نخور برادر و خواهر پرسپولیسیه من
وقتی نظر ما حتی تو تعیین مدیر عامل کوچکترین اهمیتی نداره واسه چی حرص بخوریم
میلیاردرها ریدن
تبریک به تیم خوب و بی ادعای فولاد
1 _ فولاد عالی بود
2_ پرسپولیس افتضاح بود


