حرص نخور برادر و خواهر پرسپولیسیه من وقتی نظر ما حتی تو تعیین مدیر عامل کوچکترین اهمیتی نداره واسه چی حرص بخوریم میلیاردرها ریدن تبریک به تیم خوب و بی ادعای فولاد 1 _ فولاد عالی بود 2_ پرسپولیس افتضاح بود