http://asmonacofc.mihanblog.com/post/358 بازیکنان موناکو در جریان بازی دیروزشان مقابل مارسی پیراهن هایی را درحمایت از مهاجم مصدوم کلمبیایی شان برتن کرده بودند http://asmonacofc.mihanblog.com/post/358 رادامل فالکائو که روز شنبه پای مصدومش را در بیمارستان شهر پورتو به تیغ جراحی سپرده بود، حالا همچنان در بیمارستان به سرمی برد و روز گذشته از طریق تلویزیون بازی تیمش موناکو مقابل المپیک مارسی را تماشا کرد. قبل از آغاز این بازی هم تیمی های فالکائو پیراهن هایی رابرتن کرده بودند که روی آن پیغام هایی حمایتی برای ببر کلمبیایی به چشم می خورد:«قوی باش ببر»؛ جالب اینجا بود که برخی هواداران هم پلاکاردهایی را به ورزشگاه آورده بودند که رویش نوشته شده بود:«ببر هرگز نمی میرد.» http://asmonacofc.mihanblog.com/post/358 برای دیدن عکس مورد نظر به لینک زیر بروید ... http://asmonacofc.mihanblog.com/post/358