FCBayern.ir - مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ، رومینیگه در یک اظهار نظر عنوان نمود که تیم به بازگشت شواین اشتایگر نیاز دارد و امیدوار است که از هفته بعد این بازیکن را در تیم ببیند. به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ رومینیگه در گفتگویی با بیلد پلاس در این رابطه گفت: " ما در هفته آینده به شواین اشتایگر برای رسیدن به اهدافمان نیازمند هستیم و امیدواریم که مشکلات نیز سد را این موضوع نشود ". رومینیگه ادامه داد: " او از نسل بازیکنانی همانند فلیپ لام است و شاید امسال آخرین شانس برای کسب قهرمانیشان باشد، همچنین بازگشت او می تواند برای تیم بسیار مفید باشد ". او در انتها با اشاره به جام جهانی گفت: " اگر قرار است یک تیم اروپایی قهرمان جام جهانی شود، پس آن آلمان است ".