
رمزگشايي از عقب نشيتي مديرعامل استقلال/خروج رويانيان فتيله فتح الله زاده را پائين كشيد/حاجي ابي ها ديگر جرات مصاحبه عليه وزارت ورزش را ندارد
۲۲۵ بازدیددوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
فرق او با امثال رويانيان كه مي آيند و مي روند دقيقا همين يك فوت كوزه گري ساده است.
تا همين يك هفته قبل مصاحبه متعددي از سوي علي فتح الله زاده در رسانه ها ديده مي شد كه مدام از وازرت ورزش درخواست پول مي كرد و با در فشار قرار دادن آنها مي خواست به خواسته اش مي رسد. اما به مجرد اينكه وزارت ورزش و شخص وزير بدون درنگ با استعفاي روياينان موافقت كردند، مديرعامل استقلال احساس خطر كرد و فتيله انتقاداتش را پائين كشيد.
او امروز در مصاحبه اي كه با فارس داشت در مورد گودرزي گفت:« من با ایشان مشکلی ندارم. اتفاقا از ایشان تشکر هم می کنم. من خودم هم متاثر شدم که چرا در این مسئله ما را هم می خواستند وسط دعوا بیندازند. به نظر من وزیر تلاش خود را می کند. ما خودمان هم حرفه ای هستیم. گودرزی دو ماه بیشتر نیست که آمده و نمی توان از او انتظار شقالقمر داشت.» او سپس در مورد خروجح رويانيان توضيح داد:« به نظر من قضیه رویانیان کمی پیچیده شد. من به خود او هم گفتم که نباید با این صراحت در مورد وزارت صحبت میکرد. البته او هم تحت فشار بوده و از روی عصبانیت حرف زده است. من هیچ وقت دوست ندارم چنین اتفاقاتی رخ دهد.»
اين تغيير ادبيات يك معنا بيشتر ندارد ؛فتح الله زاده كه همواره رابطه خوبي با همه مديران بالا دستي(از اصلاح طلب گرفته تا اصولگرا و ميانه رو) دارد مي داند كه در صورت تكرار اعتراضات امكان خروجش از باشگاه محبوبش وجود دارد از اين اگر وزارت خانه تا چند سال ديگر هم به او پولي ندهد وي ديگر اهل اعتراض نيست.
اين را تبار شناسي فتح الله زاده مي گويد.فرق او با امثال رويانيان كه مي آيند و مي روند دقيقا همين يك فوت كوزه گري ساده است.
به وبلاگ منم سر بزنید
http://jamalele.mihanblog.com/


