پس از آنتونیو کنته سرمربی یوونتوس، وینچنزو مونتلا سرمربی تیم فیورنتینا و آلگری سرمربی اخراج شده تیم میلان در رده های بعدی قرار گرفتند. کنته پس از دریافت این جایزه پاسخگوی سوال مجری برنامه شد.

- شما از ۹۷ بازی سال گذشته تنها ۶ بازی را واگذار کرده اید، نظرتان چیست؟ قطعاً آمار چشم‌گیری است، اعتبار تیمم بازیکنان هستند و من خوش شانس بوده ام که آنان را سه فصل است هدایت می‌کنم.

-برنامه شما برای فصل آتی؟ باید با آنیلی صحبت کنیم، این مسئله بسیار زیاد خواهد بود و باید برنامه ریزی مناسبی برای آن داشته باشیم. ما هنوز میل و ذهنیت به پیروزی را داریم و می‌خواهیم همچنان کارمان را ادامه دهیم.

- یوونتوس و آینده؟ همه می‌دانند که یوونتوس خانه من است، طبیعتاً در خانه شما احساس راحتی می‌کنید و سعی دارید بهترین رفتار را داشته باشید. تمام تلاشم این است که بهترین ها را اینجا در اختیار یووه بگذاریم.