
پرز در فكر شكايت از خبرنگار راديو كاتالونيا
۶۳۰ بازدیدسهشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
رئال مادريد اعلام كرد كه از ژاوي بوش ، خبرنگار راديو كاتالونيايي راك 1 كه خبر دخيل بودن پرز در شكايت عليه راسل در مورد پرونده نيمار را اعلام كرده بود ، شكايت خواهد كرد .
در بيانيه باشگاه رئال آمده است :
"براي روشن كردن ادعايي كه ديشب در راديو راك 1 توسط ژاوي بوش ، خبرنگار مطرح شد ،فلورنتينو پرز ، مدير رئال مادريد بايد اعلام دارد :
1- اين ادعاها كاملا كذب هستند و آنها به طرز بيهوه اي مي خواهند كه مدير رئال مادريد را در پروسه قانوني كه توسط عضوي از بارسلونا عليه مدير وقت باشگاهشان آغاز شد ، دخيل كنند .
2- مدير رئال مادريد از خبرنكاري كه ادعاي كذب را مطرح كرده است ،شكايت مي كند مگر اين كه اين خبرنگار در همان ايستگاه راديويي به شكلي روشن و صريح عذرخواهي كند .
3- اگر عذرخواهي انجام نشود ، مدير رئال مادريد براي دفاع از حيثيت ، امنيت و شهرت خود ، از اين خبرنگار شكايت خواهد كرد . او اين را به وكلايش خبر داده است .


